Koprivničku publiku u studenom očekuju čak tri predstave.
SJEĆANJE VODE:
IZVEDBE: 11. studeni (20:00h/svečana premijera), 12. studeni (DMKC; 20:00h)
GOSTOVANJE: 28. studeni (NovaGradiška/19:00h)
O PREDSTAVI: Tri sestre (Bojana Gregorić Vejzović, Ivana Krizmanić, Iskra Jirsak) susreću se uoči majčinog sprovoda u kući svoga djetinjstva evocirajući sjećanja na zajedničko odrastanje u obitelji složenih odnosa: Mary, liječnica, pokušava razriješiti davno potisnutu traumu; Theresa, vlasnica trgovine zdravom hranom i homeopatskim pripravcima, ljuta je jer je sama brinula o bolesnoj majci; Cathrine, najmlađa, neutaživo je željna pažnje i opsjednuta muškarcima. Njihovi se muški partneri (Goran Grgić, Ivan Grčić) teško snalaze u tom paklenom trokutu i upravo su situacije konflikata između intenzivnih sestara i pomalo zatečenih muškaraca mjesta najbritkijeg britanskog humora kojim je ovaj komad izuzetno vješto protkan.
Njihova su sjećanja varljiva, ponekad razorno bolna, ponekad razorno smiješna, no i suze i smijeh ostvaruju svoju katarzičnu funkciju i pomažu trima ženama da ponovo uspostave zagubljenu bliskost.
KAZALIŠTE – ŠTO, KAKO I ZAŠTO UOPĆE
IZVEDBE: 18. studeni (DMKC; 20:00h)
GOSTOVANJE: 21. studeni (Duga Resa/12:00h)
O PREDSTAVI: Predstava koja baš ni po čemu nije uobičajena govori o kazalištu kao mehanizmu koji živi i ne mijenja se gotovo ni u kom pogledu. Taj isti mehanizam Karel Čapek opisuje u svojem djelu davne 1925.g., a stvar s jednom malom preinakom identično funkcionira još i danas. Kazalište je složen organizam koji pokreću mnogi; od ravnatelja do portira i veliki broj upravo tih ljudi prolazi scenom. Oni predstavljaju sami sebe. Jedan od glavnih aktera same kazališne predstave je i publika pa tako i ona predstavlja samu sebe. “Kazalište je umjetnost kao ratovanje i rizik kao igra na ruletu……..U kazalištu je moguće sve; to je kuća čuda; a najveće je čudo što uopće radi….” K. Čapek
TAKSIMETAR (gostovanje Teatra Exit)
IZVEDBA: 26. studeni (DMKC; 20:00h)
O PREDSTAVI: Što se događa taksistu na ulicama Zagreba dok se u njegovom taksiju vozi mnoštvo različitih karaktera, od konceptualnog umjetnika preko tajanstvene dame koja to nije, novopečenog japija i bivšeg pankera, neiskusnog svećenika, pasioniranog demonstranta, starog, usamljenog profesora marksizma te drugih likova kroz koje se zrcale problemi i frustracije vremena u kojem živimo.